cola 2

Coca – Cola je jedna z nejcennějších značek na celém světě a zároveň i druhým nejznámějším souslovím na Zemi. V našich končinách není snad nikdo, kdo by tento přeslazený tmavý sirup, který byl původně vynalezen jako lék, neznal. Kapitál této firmy je přímo gigantický, a tak není divu, že když už se pustí do nějaké kampaně, tak to opravdu stojí za to. Nedá se opomenout ani fakt, že dnešním světem hýbe fenomén zvaný electronic dance music, který nyní zažívá největší boom. DJs přibývá, párty jsou šílenější a festivaly čím dál větší a sofistikovanější. A přesně této příležitosti se rozhodla chytit i společnost Coca – Cola.

Ta spustila svoji novou kampaň v Rumunsku, kde chtěla zároveň zvýšit prodej svého výrobku mezi mladými lidmi. Agentura McCann Bucharest proto vytvořila 8 originálních a odnímatelných náramků z etiket, které mělo na sobě milion lahví Coca – Cola. Stačilo si vybrat láhev, odtrhnout od etikety náramek, oskenovat ho pomocí speciální mobilní aplikace, která vám řekla, zda vstupenka vyhrává – a pokud ano, měli jste volný vstup na hlavní festivaly konané v této zemi.

Akce nazvaná „The Festival Bottle“ se stala naprostým hitem. No ještě aby ne, že? Překonala dosavadní nejlepší promo akci v Rumunsku o 27 %, zabodovala u 75 % mladých, zvýšila prodej o 11 % a Coca – Cola aplikace se stala číslem jedna v App Storu i na Google Play.

Zdroj: youtube.com, youredm.com