Afrojackův nový singl se objeví v reklamní pauze superbowlu.
Po úspěšném singlu „The Spark“ hodlá Afrojack opět útočit na ty největší mety. Pomoci by mu k tomu měl jeho nový singl „Ten Feet Tall„, který se objeví v reklamě na pivo Bud Light, které je v americe velice populární. Ta se bude o tomto víkendu vysílat při reklamní přestávce Superbowlu. V USA snad neexistuje větší sportovní svátek, než je právě finále amerického fotbalu, které každoročně sledují stovky milióny lidí po celém světě. Ceny za 30ti minutový reklamní blok jdou do miliónu dolarů a firmy se předhání, kdo uvede lepší spot.
Tím to ale nekončí. Po odvysílání reklamy bude singl ZDARMA přístupný pro prvních půl miliónu stáhnutí. Musíte však track identifikovat za pomoci aplikace Shazam a musí vám být více jak 21 let (od tohoto věku se v americe smí pít alkohol). Kdo si bude chtít singl později zakoupit, tak jeho oficiální vydání je naplánováno na 3. února.