Indie je jedna ze zemí, která zůstává i nadále speciální pro světovou jedničku Hardwella. Od doby, kdy se koncept I AM HARDWELL dostával pod kůži Indům ve městech jako jsou Bangalore, Dilí či Bombaj, se afinita nizozemského mistra s Indii zvětšila.

Dne 13. prosince 2015 se Hardwell vrací do Bombaje s exkluzivní show, která nebude zapsaná pouze v historických knihách živé zábavy, ale co je důležitější, Hardwell se stane velvyslancem nového charitativního projektu, který poskytne vzdělání pro děti v Indii a všude po světě. Navíc se tato show pokusí prolomit rekord v Guinnesově knize v největším světovém guestlistu, který začne s osobními pozvánkami od Hardwella. Takže fanoušci mohou navštívit tuto speciálně unikátní událost ZDARMA.

Nastaveno Hardwellovou mezinárodní agenturou elektronické hudby a Anna Agency je Nadace United We Are výborný charitativní projekt, který je dobrým startem, jenž je koncipován v návaznosti na prvenství světově známého debutového alba United We Are a konceptu tour I AM HARDWELL – United We Are. Vytvořeno jako způsob, jak „dát něco“ dětem z celého světa. „Charitativní projekt Nadace United We Are je globálně ambiciozní snaha vzdělávat děti v různých komunitách po celém světě,“ říká výkonná ředitelka Anna Knaup z Anna Agency.

Spuštění tohoto projektu bude provedeno v Indii a poté bude rozšířen do různých zemích na světě. Nadace United We Are v asociaci s United Welfare Trust bude provádět mezinárodní rozvoj, který bude mít za cíl dodávat vzdělání „Kouzelným autobusem“ dětem v Indii. V rámci této události neobdrží Hardwell žádný finanční obnos, místo toho příjmy pocházející z této kulturní akce, budou distribuovány s cílem zvýšení potřebných finančních prostředků pro vzdělání dětí v Indii a poskytnutí odrazového můstku pro jejich budoucnost.

S primárním cílem sjednotit svět elektronické hudby a vytvořit opravdové rozdíly – počínaje Indii, přenášením dětí z chudoby na cestu z dětství do živobytí. Shailendra Singh komentovala nadaci United We Are těmito slovy: „Taneční hudba má sílu odstranit sociální rozdíly. Partnerstvím nadace Unidet We Are a United Welfare Trust v Indii budeme moci změnit život tisícům dětem. Tento krok bude zahájen v indii a pak přesměrován do celého světa“.

Fanoušci z Indie a z celého světa budou mít možnost stát se součástí tohoto řešení, díky dárcovskému příspěvku. Rezervační agentura Anna Agency a United Welfare Trust Shailendry Singh zajistí, aby se vize stala realitou po boku Hardwella a jeho nadace United We Are. Bude kladen velký důraz na to, aby všechny zisky byly použity na vzdělání dětí v Indii. Akce bude auditována jednou z největších účetních firem Ernst & Young. Slovy Hardwella a Anna Agency: „Indie je připravena zlomit legedární rekord díky příležitosti, která ovlivní budoucnost dětí“. Více informací o této významné události najdete zde.