Světoznámý výrobce piva Heineken se rozhodl v jednom Miamském clubu udělat menší experiment. A to, zdali má kvalita DJe nějaký vliv na spotřebu alkoholu na baru. Test byl proveden ve stejném klubu, ve stejný čas (00:00 – 02:00), se stejným počtem návštěvníků a dvě noci po sobě. Jediným rozdílem byl DJ. Za první noc bylo vypito 1078 drinků, kdežto za noc druhou to bylo pouhých 632, což je rozdíl 41%.
Jak je to možné?

Samozřejmě, že druhou noc stál za mixážním pultem trancový král – Armin van Buuren, který celou tu dobu ale hrál v přestrojejí tak, aby lidé do druhé hodiny ranní ani nevěděli na koho paří. Svou masku totiž mohl odhodit až ve chvíli, kdy celý test skončil. My se s tímhle „pokusem“ ztotožňujeme a pokud nás DJ baví, tak ani pro to pití nechodíme. A co vy ? Vidíte v tom marketingovou kampaň nebo má video v něčem pravdu ? Podívejte se níže.