Rozhovor s Jakubem Slavětinským o novém projektu NO Identity.
Již v minulosti jsme Vám přinesli rozhovor s promotérem a úspěšným podnikatelem Jakubem Slavětinským, který se zaměřuje na pořádání akcí po celé ČR. Nyní jeho agentura yourmom přichází s novým projektem – NO Identity – a rozjíždí tour po tuzemských klubech. V našem novém rozhovoru se dozvíte, jak složité je dostat nový koncept do zavedených klubů, na jakém hudebním konceptu je založen a další zajímavosti.
Ahoj Kubo, díky, že sis ve svém plném programu našel čas na rozhovor. Aktuálně tvoje agentura yourmom, rozjíždí nový projekt s názvem NO Identity, který budete prezentovat po klubech v celé ČR. Můžeš nám tenhle projekt trošku přiblížit?
Ahoj Tigi 🙂 Já děkuji za pozvání k rozhovoru. Projekt NO Identity vznikl prakticky náhodou. Původně se jednalo o futurehouseový koncept z pražského klubu Mecca, kterou tu odstartoval můj dobrý kamarád Andre ( Ondra Vomela ), ke kterému se připojil po čase i Markus Delarica. Původní jejich záměr byl takový, že budou vystupovat společně v maskách a svoje duo nazvali NO Identity. Nakonec došlo ke společné fůzi kluků s agenturou Yourmom a celý koncept dostal úplně nový rozměr. NO Identity nabízí lidem akci plnou kvalitní hudby, stovky masek, ohnivá děla, posilněnou exkluzivními lasery a živou seznamku. Hlavní myšlenkou celého projektu je, aby všichni pařili naplno bez ostychu,protože jsou NO Identity 🙂
Proč jsi se rozhodl využít zrovna tohle téma?
Má to několik aspektů. Tím hlavním je,jak jsem avizoval v předešlé otázce, myšlenka že každý návštěvník akce může být NO Identity a může si dělat ,,co chce „ . V podstatě se částečně jedná o takovou karnevalovou akci. Dalším důvodem bych určitě zmínil to, že future house nabírá na obrátkách a baví čím dál více lidí.
Jak vybíráte kluby, kde se NO Identity noc objeví?
V první řadě jsme tento koncept dostali do rezidentních klubů, kde Yourmom působí. Feedbacky na tenhle koncept byly skvělé, takže jsme se rozhodli rozšířit tento koncept i do nových klubů. S obrovským překvapením musím konstatovat,že jsme dostali poměrně velké množství poptávek na tuto akci i do klubů, které jsme ani nekontaktovali.
Je složité dostat takový koncept do klubů? Nepřistupují k tomu majitelé či provozní s nedůvěrou?
Je to stejné jako s kterýmkoliv jiným konceptem. V případě,že se jedná o prvotní akci v novém klubu, jistá nedůvěra tam může být. Nicméně není naším primárním cílem dělat jednorázové akce, ale navázat dlouhodobější spolupráci. I s projektem NO Identity chystáme několik edicí a chceme z toho udělat pravidelnější noc v každém klubu. V současnosti máme potvrzeno více jak 15 zastávek po ČR a Slovensku .
Na jakém hudebním stylu je koncept postaven?
Původní hudební styl konceptu byl postaven na future housu. Po nějakém delším plánování jsme ale usoudili, že samotný future house necháme pouze pro duo NO Identity a doprovdní Djs hrají klasicky EDM. Myslím si,že tohle byla nejlepší volba.
Dá se to časově skloubit s dalšími aktivitami yourmom? Museli jste naopak nějaké eventové noci odebrat?
Začali jsme plánovat akce hodně dopředu,což nám hodně pomohlo i v celkovém rozhledu. Furt si snažíme zachovat multižánrovou tvář, takže se nebráníme klidně během jednoho týdne udělat velkou EDM akci a zároveň s tím rockový koncert. Jinak samozřejmě aktivit má Yourmom mnohem více než jen akce. Příští týden spouštíme konečně finální verzi nového webu, kde bude soupis všech našich aktivit 🙂 ( www.yourmom.cz )
Jaké další akce připravujete?
Připravujeme nový koncept ULTRA-VIOLET, u kterého si troufám říct,že nic podobného tady ještě nebylo. Bude to směsice UV party s exkluzivní laserovou aparaturou. V druhé polovině tohoto roku plánujeme rozšířit náš segment i do zahraničních hip hopových akcí. O tom ale zatím nemohu moc mluvit 🙂
Kolik lidí v agentuře pracuje?
Celý tým agentury Yourmom je složený z dvou ,,jednatelů„ – já a Dušan Andrle, naším hlavním event manažerem, čtyřmi helpery, kteří nás doprovázejí na akce a desítkami promotéru z celé republiky.
Je těžké se prosadit ve tvrdém konkurenčním prostředí?
Neřekl bych přímo, že je těžké se prosadit. Konkurence je nedílná součást každého podnikání a bez ní by to nebylo ono. Každý musí mít motivaci posouvat se výše. Jsem rád, že co se týče konkurence tak tu máme dobré vztahy s téměř všemi.
Jaký nejvtipnější požadavek ze strany klubu jsi kdy dostal?
Je to dva roky stará záležitost,ale pamatuji si ji přesně, jako by to bylo včera. Do teď příliš nechápu myšlení jistého majitele nejmenovaného klubu, který si od nás koupil akci na klíč – HOUSE SENSATION . V polovině večera za mnou přišel, ať řeknu svým Djs, ať urychleně začnou hrát odlies a RnB. Po snaze vysvětlení,že nelze na akci HOUSE SENSATION začít hrát oldies a RnB mi odpověděl : ,,Přišli mi sem kamarádi z hospody, které tohle nebaví. Já jsem majitel klubu a já rozhoduji,co a jak bude „.
Díky za rozhovor