News

  • Pokud jste si mysleli, že Tomorrowland je masivní událost, tak počkejte, až uvidíte jeho čísla, která dosahuje na sociálních sítích. Dokonce i 16 stage, 360 tisíc návštěvníků a více jak 200 národností na samotném festivalu je nic proti celosvětovému dosahu. Hlavním zlom přišel letos díky streamování z mobilních zařízení, které zaznamenalo obrovský nárust oproti loňskému ročníku. Jak si tedy vedl belgický festival v roce 2017?

    Oficiální live stream a obsah na sociálních médiích dosáhl 1,2 miliardy zhlédnutí, které provedlo více jak 200 miliónů unikátních uživatelů. Diváci po celém světě mohli Tomorrowland naladit na facebooku či jeho webových stránkách, kde bylo připraveno hned několik přímých přenosů (čtyři různé stage). Tomorrowland se pak úspěšně prezentoval i na snapchatu, kde „our story“ bylo „vysíláno“ v šesti různých jazycích a shlédlo jej více jak 4,3 milionů lidí.

    Tomorrowland se stal mnohem více než jen festivalem. Je to úžasný pocit, když hrajete na hlavním pódiu v Belgii a zároveň vás pozorují lidé po celém světě, kteří si k live streamu udělají i vlastní domácí party,“ řekl jeden z headlinerů, Armin van Buuren.

    Měl jsem ty samé pocity, jako když jsem tam hrál poprvé. Něco, co nejde popsat, ani zachytit na videu, to se musí zažít. Ten růst sledovanosti je úžasný a myslím, že organizátoři to každý rok posouvají o něco dál. Myslím, že je skvělé, že lidé mohou sledovat živé vysílání a zažít pocit, jako by tam byli,“ dodal na adresu sledovanosti Tomorrowlandu David Guetta.

    Zdroj: Billboard.com